Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 15:24:29 +0200

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/12836 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 2, 
Pärnu maakond, Lääneranna vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 2, Pärnu 
maakond, Lääneranna vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 2, Pärnu maakond, 
Lääneranna vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 2, Pärnu maakond, Lääneranna 
vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 2, Pärnu maakond, Lääneranna vald, Virtsu 
alevik, Vanalinna tn 2, Pärnu maakond, Lääneranna vald, Virtsu alevik, 
Vanalinna tn 2, Pärnu maakond, Lääneranna vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 
2, Pärnu maakond, Lääneranna vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 2, Pärnu 
maakond, Lääneranna vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 2, Pärnu maakond, 
Lääneranna vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 2, Pärnu maakond, Lääneranna 
vald, Virtsu alevik, Vanalinna tn 2 (Kauplus, Varikatus, Lipumastid 3 tk, 
Hinnapost, Tuletõrje veevõtukoht, K11- Kinnistusisene reoveekanalisatsioon, 
K21+K22+KS1 - Proj. kinnistusisene sademeveekanalisatsioon, V11 - Proj. 
kinnistusisene majandus-joogivee torustik, Proj. kanalisatsiooni 
kogumismahuti, Proj. õlipüüdur, Proj. K2-pumpla, Operaatorihoone) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekti on täiendatud, esitatud on juurde uusi 
rajatisi ja hoone lammutus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27183704>  (menetlus nr: 
456782), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister